Translokationen finder sted i skolens hal den 26. juni.
Klasserne 2.k, 2.l, 2. m og 2.u translokeres fra kl. 08.30 – 09.30. Der vil derefter være tid til at tage afsked med familie og ansatte på skolen, og ønske god vogntur.
KL. 10.30 – 11.30 translokeres de resterende fire klasser, 2.n, 2.p, 2.q, og 2.r. og deres studentervogne forventes at forlade skolen kl. ca. 12.
Studenterne skal være fremmødt senest 20 minutter før de respektive translokationer begynder.